benim Kalemimden Lapseki...



Çanakkale'nin Bir ilçesi ve bana göre en güzel ilçesi olan Lapseki'yi kendi düşüncelerimle aşağıya dökmek istedim.

Lapseki benim doğup büyüdüğüm bir ilçedir. Küçücük , genellikle birbirini tanıyan insanlardan oluşur. Herkes kardeşçe yaşar.Gecede, Gündüzde hayat hep vardır. İnsanları birbirine yardım eder. Komşuluk ilişkileri çok iyidir. Az insan ve az ev olduğu için yaşamak çok eğlencelidir. Sokaklar araba dolu olmadığı için gece sevsiz ve sakin geçer. Yazın deniz kenarları dolar. Gece yürüyüşler, gündüz deniz keyfi, dolaşma keyfi... insanlar kardeşçe yaşamını sürdürür. Birde yazın çok uygun bir yerleşim yeri olan Lapseki, tamamen deniz kenarında olduğu için serin olur. Bu yüzden ve birçok sebepten iyi bir yazlık kent olabilir. Yazın tüm yazlıkçılar doluşunca ortalık biraz kalabalık olur ama kışın çok az insan oluyor. Özellikle Dalyan Mahallesi'nde sadece yazlıkçıların oturduğu apartmanlar bulunuyor.



Salih Bilgin

1 yorum:

  1. bende labseki yi çok seviyorum ve orada bir yazlığım olsun istiyorum behiç

    YanıtlaSil

 
Top  blogs

Saydırgaçlı Götürgeç

Peşimden Koştur

Aşağıya e-postanı girerek takip et butonuna bastığında bu blogta paylaşılan her yeni gönderiyi telefonundan veya gelen kutundan anında takip edebilirsin.