Test Ettim: Logitech Z906

Logitech Z906 önden görünüşü
TeknoSA'ya gittiğimde geniş test etme imkanı bulduğum Logitech'in son bombalarından Z906'yı tecrubelerim doğrultusunda size tanıtacağım.

Öncelikle THX sertifikasından bahsedersek, Bunu almaya hak kazanmış bir sistem. Ses ne kadar yükselirse yükselsin kalitesinden ve temizliğinden zerre kaybetmeyen, bass dolgunluğu odayı bırakın tüm binayı kavrayan bir sistem.

165 wattlık subwoofer, kısık bir seste bile müthiş kalitede bass vurguları ile kulaklarınıza zarar vermeden, bass olayını abartmadan müziği kusursuz biçimde dengeliyor.

Her biri 67 watt olan 5 hoparlörü hafif ve portatif yapıları sayesinde kolayca hareket ettirilebiliyor.

Akıllı kontrol cihazı ve uzaktan kumandasıyla her bir hoparlörün sesini tek tek ayarlayabilmeniz mümkün. Aynı anda 6 farklı cihazı bağlayabilir, hiçbir değişime gerek kalmadan playstationunuzu kapatıp bilgisayarınızı açtığınızda aynı hoparlörü kullanabiliyorsunuz.

Dolby ve DTS ses çözme desteği olması da sesin temizliği ve saflığını destekleyen unsurlardan.

Bana göre Logitech'in en mükemmel ürünü olma yolunaki bir ürün. Fiyatı 1.100 TL civarlarında olsa da iyi bir ses sistemi istiyorsanız seçilebilecek en uygun ürünün Logitech Z906 olacağını düşünüyorum. Fakat daha hesaplı ve kaliteli bir ürün istiyorsanız size yaklaşık 190 TL olan Logitech Z506'yı öneriyorum. Ben kullanıyorum ve memnunum.

3 yorum:

  1. Sessiz bir odada hiç muzik dinlenmezken z506 hoparlor sesi çıkarıyormu bende boyle ve çok rahatsız edici

    YanıtlaSil
  2. o durum evinizdeki elektrik sisteminin yetersizliğinden veya voltaj uyumsuzlugundan kaynaklanır genellikle. Ya da bass kutusuna zarar verdiyseniz bu duruma sebebiyet verebilir. Bilgilerinize...

    YanıtlaSil
  3. o ses benim ses sisteminde de çıkıyor ama pek tavsiye etmem güzel ama istenilen zevki vermiyor

    YanıtlaSil

 
Top  blogs

Saydırgaçlı Götürgeç

Peşimden Koştur

Aşağıya e-postanı girerek takip et butonuna bastığında bu blogta paylaşılan her yeni gönderiyi telefonundan veya gelen kutundan anında takip edebilirsin.