Hp Pavilion g6 İnceleme, Kullanıcı Yorumları, Artılar Eksiler

G6, Hp'nin yaygın olarak kullanılan modellerindendir. İşlemci, ekran kartı, ram, hdd olarak gayet fazla seçeneği bulunmakta. Bu inceleme ve testimizde kullanacağımız sistemin özellikleri kısaca şöyle: İntel i5, 4 GB DDR3 ram, 3 GB paylaşımlı ekran kartı, 500 GB hdd, Windows 7 Ultimate. Kullanmakta olduğum bu bilgisayardan genel olarak gayet memnunum. Fakat memnun etmeyen yönleri de var. Hepiniz bilirsiniz veya tecrube etmişsinizdir HP'lerdeki ısınma sorununu. Ben de ciddi seviyelerde olmasa da bunu yaşıyorum. İnternette dolaşırken, film izlerken rahatsız edici seviyede ısınmasa da ya da kapanmasa da oyunlarda 85 dereceye kadar çıkabiliyor işlemci. Ekran kartında büyük bir sorun olmuyor, 65 dereceyi geçmiyor genelde. Bu ısınmaya rağmen asla kasma olmuyor oyun grafiklerinde. MW3, GTA4, Homefront, NFS The Run gibi bir çok oyunu en küçük bir kasma, gecikme olmadan gayet yüksek grafik seçeneklerinde oynayabiliyorsunuz. Bu 4 oyunu da aynı anda açtığımda ise şaşırtıcı bir performansla karşılaştım. 4'ü de büyük kasmalar olmadan iyi akıcılıkta oynanabildi. Bu cihazda performans açısından bir sorununuz olacağını hiç sanmıyorum. Derdiniz ısınma ve pil olabilir. Pil ömrü, güç tasarrufunda düşük ekran parlaklığında 4 saate kadar dayanabilse de, oyun oynamak istiyorsanız; bunu imkansız hale getirebiliyor. Grafikler kasıyor, fps seviyesi 10lara kadar iniyor, 40 dakikadan fazla dayanmıyor. Seyehat düşkünleri için çok iyi bir seçim olmayabilir. Daha çok performans canavarlarına yarayacak bir makine gibi duruyor. Hoparlörlerinin öyle abartılı bir performansı yok ama gayet iş görüyorlar. Gayet hızlı, takılma yapmayan bir ses kartı var. Win7 ultimate performansı da hiç fena sayılmaz fakat, belki bana özel bir durumdur, windowsun açılması bayağı uzun sürüyor. Power tuşuna bastığınız gibi "Starting Windows"a geçse de, "Welcome" yazısını 1 dakika boyunca görmeniz gibi bir durum oluyor. Bu sorun home basic ya da home premium sürümlerinde olmayabilir. Kasası sert plastikten, çok hoşa gitmedi doğrusu. Metal kasalar daha çok estetik ve kullanışlı oluyor. 1366x768 görüntü kalitesi hakkını veriyor. Kamera kalitesi de tatmin edici durumda. Blu-Ray sürücüsü yok. 3 Usb girişi, VGA çıkışı, HDMI çıkışı, ethernet girişi, SD kart girişi bulunmakta. Arka aydınlatma yok. Çok parmak algılayıcı destekli touchpad, iyi iş görüyor. Genel olarak kullanışlı, hafif bir cihaz. Bu özelliklerdeki modellerin fiyatları 1200- 1500 arasında değişiyor. İyi bloglamalar...

3 yorum:

  1. micro sd kart girişini bulamıyorum yardım edebilirmisiniz lütfen

    YanıtlaSil
  2. ben aldım kullanıyorum g6 2211 et gayet güzel malzeme kalitesi iyi bence. oyun denemedim henüz iyi fiyat yüksek performans bence ok

    YanıtlaSil
  3. ben hiç tatmin olmadım dayanıksız kasa tipi en ufak hasarda kasa kırılabılıyor . ayrıca sürekli ısınıyor oyun kalitesine gelince daha euro track 2012 yı bıle kaldıramıyor. donmalar yaşıyor parçasıda çok pahalı . . .

    YanıtlaSil

 
Top  blogs

Saydırgaçlı Götürgeç

Peşimden Koştur

Aşağıya e-postanı girerek takip et butonuna bastığında bu blogta paylaşılan her yeni gönderiyi telefonundan veya gelen kutundan anında takip edebilirsin.