Pes 2012 Çıktı! Test Ettim, Yorumladım

Pes 2012'nin çıktığını öğrenir öğrenmez hemen denedim. Her zamanki gibi ps3'te 720p kalitesine sahip. 2011'in üzerine çok bir şey eklememişler. Menü ve introda küçük değişiklikler gördüm. Türkçe spiker henüz yok fakat oyun türkçe. Oyunun görüntü kalitesinin 2011 sürümünden çok farkı yok. Yenilikler sınırlı. Fakat oyun her zamanki gibi akıcı. 2011'den bulduğum bir başka fark ise, oyuncuların yönetimi tamamen size ait. Topu çaldırmamak, çalmak, çalım yapmak hepsi manuel. Hazır hareketler yok. Bu durum iyi mi kötü mü yorumu size bırakıyorum ama ben genel olarak beğendim. Şuanlık 2011'i oynamayı tercih ediyorum ama :) Torrent indirme linklerini buradan takip edebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top  blogs

Saydırgaçlı Götürgeç

Peşimden Koştur

Aşağıya e-postanı girerek takip et butonuna bastığında bu blogta paylaşılan her yeni gönderiyi telefonundan veya gelen kutundan anında takip edebilirsin.