Sizin için iPad 2'yi Bizzat Test Ettim, Yorumladım.

Geçenlerde TeknoSA'ya gittim ve şansıma iPad 2 deneme masasındaki iPad açıktı ve boştu. Ve ben de oturdum önüne karıştırdım her şeyini :D Bir 45 dakika falan kurcaladım. Devamlı müşteri olduğum ve çalışanlarla iyi anlaştığım için de sorun çıkarmadı canlarım :D İlk olarak dış dizaynı ele alırsak, İnce telefon kabul edilen Samsung Star'dan 2 kat belki de 3 kat daha ince. Sıksan kırılacak gibi bir şey sanki. Arka kasası, iPhone 3G gibi yuvarlatılmış bir dizayna sahip. Tuşları çok hoş ve kullanışlı. Fakat ekranın altındaki tuş bana küçük gibi geldi. Ve Z506'nın power ışığı gibi loş bir ışıkla efektlendirilse daha kullanışlı olabilirdi. Çünkü makine o kadar büyük ki o tuşu göremiyorsunuz bile :) Ekrana gelirsek, İnanılmaz ama inanılmaz bir kalitede. En küçük bir piksel girmesi, bozulma, takılma göremedim. 9.7 inç zaten. Bilgisayar ekranı gibi bir şey. Dokunmatiği kusursuz sonuçlar veriyor. Yanlış yere dokunma diye bir şey yok. Kocamaan klavyesi ile zaten yanlış tuşa basmanız imkansız :) Oyun, menü, uygulama işleme hızı inanılmaz. Bekletme ve takılma sorunu yok gibi. Yani ben karşılaşmadım. Kamerası da Bir fotoğraf makinası kadar etkileyici sonuçlar doğuruyor. Sıra geldi internete. İnterneti fazla kullanamadım fakat, onlarca kasanın bağlı olduğu teknosa wirelessinde bile normal bir bilgisayardan iyi sonuçlar veriyor. Facebook giriş sayfasına 1.7 saniyede, Ana sayfaya 3 saniyede giriş yapmayı başardı. Video izleyemedim fazla zamanım yoktu çünkü. Oyunlar kusursuz. Monopoly oynayabildim sadece fakat gerçeğiyle hiçbir farkı yoktu diyebilirim. Pile gelince. 45 dakika boyunca durmadan kullanmama rağmen sadece %2si azaldı. Bir yanda Galaxy Tab vardı. Karşılaştırma imkanım oldu. Galaxy tabın dokunmatiği hiç hoşuma gitmedi ve tablet bilgisayar olmak için biraz küçük sanki. Androidin de gereksiz seviyede kastığını farkettim. Galaxy tab yine de tablet almak isteyenler için bir seçenek olarak gösterilebilecek performansı sağladı. iPad 2 hakkında olumsuz gördüğüm bir başka şey ise, kenarlıklarının biraz fazla kalın olması. Daha ince olsa daha görsel açıdan olumlu olabilirdi belki de.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top  blogs

Saydırgaçlı Götürgeç

Peşimden Koştur

Aşağıya e-postanı girerek takip et butonuna bastığında bu blogta paylaşılan her yeni gönderiyi telefonundan veya gelen kutundan anında takip edebilirsin.