SalihBilginBLOG 2 yaşında!



Benim her türlü düşüncemi, bulduğum eğlenceli; yararlı şeyleri paylaştığım biricik blogum da 2 yaşına girdi. Konuşmaya falan başladı. Dertleşiyoruz arada. Şu 2 yılda toplam 17.045 kişi tarafından ziyaret edildi. (Benim girişlerim hariç.) Her ay ortalama 500 kişilik ziyaret artışı bulunuyor. Bu sürede sadece 58 yorum atılması beni üzdü. Siteye toplam 44 saldırıda bulunuldu, ve hepsi sizlere zarar verilmeden engellendi. Toplam 6 farklı tema değiştirildi, hiçbirini beğenmemiştim. Şuana kadar toplam 124 gönderi yaptım, en çok okunan, 941 gösterimle HD Duvar Kağıdı arşivi oldu. 2. ise 821 gösterimle Galaxy S2 İlk Yorumlar ve Detaylı İnceleme oldu. En az okunan ise 7 okumayla HAKKIMDA sayfası. Bu gönderinin blogun ilk gönderisi olmasına rağmen bu kadar az okunması ilginç. Google'dan toplam 3317 kişilik kitle almışım. Facebook ise 587 kişiyle ikinci sırada.
Yukarıda görüldüğü gibi blogun %40lık bir kısmı Chrome kitlesiyken %96sı Windows kullanıcısı.
Ülkelere göre kitleler
Aylara göre ziyaretçi sayısı

Ergenliğini de görmem umuduyla blogumun bir yeni yaşını daha kutluyorum...
 

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top  blogs

Saydırgaçlı Götürgeç

Peşimden Koştur

Aşağıya e-postanı girerek takip et butonuna bastığında bu blogta paylaşılan her yeni gönderiyi telefonundan veya gelen kutundan anında takip edebilirsin.