The Smurfs Movie - İnceleme

Bilgisayarımda haftalardır inmiş bir şekilde duruyordu. Bir heves indirip ilk beş dakikasını izleyince kapatmıştım. 14 GB az yer değil izleyeyim de kurtulayım düşüncesiyle izlemeye koyuldum. 3D gözlüğüm, cipsim her şeyim hazırdı. Yarattığı ilk izlenimden daha güzel olduğunu söyleyebilirim. Ama gerçek hayattaki yani somut ürünlerle, animasyon ürünleri birleştirdikleri zaman, her şey karışıyor, animasyon uyuşmazlıkları, bariz hatalar meydana çıkıyor. Filmin akışı bozuluyor; filmin yarattığı gerçeklik uçup gidiveriyor. 3D konusunda gayet başarılı buldum fakat animasyon geliştirilebilir. Avatar ile karşılaştırdığımızda, bu film animasyon ve içerik açısından çok daha basit kalıyor. Konular arası akıcılıkta da bazı karışıklıklar tespit ettim. Genel olarak baktığımızda 10 üzerinden vereceğim puan 6.2 olur. IMDb puanı ise 5.1 olarak belirlenmiş. Filmde gülmekten gözlüğü düşürdüğüm replikler oldu. Bunlardan bazıları "Son of a smurf, Where the smurf are we!?" gibiler. Genel olarak izlenebilir buldum filmi.

IMDb bağlantısı için buraya tıklayın. (Güvenli)

Torrent indirme seçenekleri için buraya tıklayın.

Filmin orjinal fragmanı (720p)

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top  blogs

Saydırgaçlı Götürgeç

Peşimden Koştur

Aşağıya e-postanı girerek takip et butonuna bastığında bu blogta paylaşılan her yeni gönderiyi telefonundan veya gelen kutundan anında takip edebilirsin.