Immortals - Ölümsüzler 2011

11.11.2011'de sinemalarda yerini almış olan bu filme ben de bilinçli olmadan girmiştim. Böyle bir filmin varlığını sinema afişlerinde öğrenip, 10 dakika sonra kendimi salonda buldum. Amacım 3D olan bir filme gitmekti. Bu film bu isteğimi fazlası fazlasına yerine getirdi. Tema ve hikaye olarak çok ilgimi çekmese de görüntü, efekt, sesler birleştiğinde beni sarsan bir şey haline geldi. Efekt ve ses olarak kötü yönde eleştirebileceğim bir açığı yok. Fakat tema çok geride kalmış bir unsur halinde. Bu benim için büyük bir eksi not. Bu yüzden filme 100 üzerinden 66 veriyorum.

Oyuncular: Henry Cavill, Mickey Rourke, Luke Evans, Stephen Dorff, Freida Pinto, John Hurt

Özet: Antik Yunan'da geçen filmde, savaşçı prens Theseus kötü güçlere karşı savaş açar; tanrılar ve insanlar, titanlara ve barbarlara karşı mıdır? Mickey Rourke'nin canlandırdığı Titan Hyperion, yıllar sonra insanlığa savaş açar. Savaş Tanrısı Ares tarafından üretilen efsane bir silahın, Epirus Yayı'nın peşindedir. Bu silah, Titanları Tartaruslardan kurtarmaya yarayacaktır, bu silah sayesinde öç alabilecektir. Tanrılar savaşta Hyperionlar ya da insanlık arasında bir seçim yapma yetisine sahip değildirler, taraf tutamamaktadırlar. Tanrıları ve toprağını korumakla görevli olan Theseus'tur ve onu da Zeus seçmiştir. Filmin konusu Yunan mitolojisine dayanmaktadır, 3D teknolojisine göre çekilen film ekstra post prodüksiyona ihtiyaç duymuştur. Yönetmen Rönesans resim stilini baz alan bir aksiyon çekmek istediğini söylemiştir. Yönetmenin ağzından: "Düşünün ki Baz Luhrmann Meksika'da Romeo ve Juliet yapıyor." Oscar ödüllü kostüm tasarımcısı Eiko İshioka da filmi güzelleştiren isimlerden biri...

Salihbilgin puanı: 66/100
Beyazperde.com puanı: 50/100
IMDb puanı 64/100
Sinemalar.com puanı: 68.100

Filmin Fragmanı (720p)

Film afişi
Torrent indirme seçenekleri.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top  blogs

Saydırgaçlı Götürgeç

Peşimden Koştur

Aşağıya e-postanı girerek takip et butonuna bastığında bu blogta paylaşılan her yeni gönderiyi telefonundan veya gelen kutundan anında takip edebilirsin.