Oyun İncelemesi: Dirt 3

Onlive'da tanıştığım, yeni sürümünü bayağı beğenip bilgisayarıma indirdiğim bir oyun.7.5 GB olduğu için çok gereksiz yer kaplıyor ama buna deyiyor. 1920x1080 boyutunda test ettim ve kusursuz bir sonuç elde ettim. Araba tasarımları gerçekten farksız, rally pistleri de yeterince gerçekçi. Fakat göz zevkimizi bozan seyirciler yine grafik konusunda geride bırakılmış. Tam kendini yarışa kaptırmışken yol kenarında zıplayan kare kafalı insanlar görünce komik hissediyorsunuz. Nedense bu da konsantrasyonunuzu bozuyor.Bunun dışında fazla bir hatası yok. Oyunda araba çeşidi daha bol olabilirdi diye düşünüyorum. Konsol desteği de sınırlı. Sıradan bir konsolunuz varsa Xpadder gibi gereksiz programlar kullanmak zorunda kalabilirsiniz. Eğer benim gibi 5.1 ile oynuyorsanız gereksiz bass efektleri sinirinizi bozabilir bu yüzden oyuna başlamadan önce ayarlarınızı kontrol edin. Tabii oyun çok yüksek sistem gereksinimlerine ihtiyaç duyuyor. Bunlardan başlıcaları şöyle:
İşlemci: AMD Phenom II / Intel Core i7
Bellek: 4 GB RAM
Sabit Disk Alanı: 15 GB boş alan
Ekran Kartı: AMD Radeon HD 6750 veya üstü
Oyunu full HD modda oynamayacaksanız görüntü kalitesi belirgin derecede düşüyor. Bu yüzden ekran kartınıza dikkat etmelisiniz. Oyun genel olarak beğenimi topladı ve sizlere öneriyorum.

Oyunun HD Tanıtımı:


Torrent olarak indirmek için tıklayın.
Oyunun resmi sitesine gitmek için tıklayın.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top  blogs

Saydırgaçlı Götürgeç

Peşimden Koştur

Aşağıya e-postanı girerek takip et butonuna bastığında bu blogta paylaşılan her yeni gönderiyi telefonundan veya gelen kutundan anında takip edebilirsin.