Logitech Z506 5+1 Ses Sistemi İlk bakış, Görüşlerim, İpuçları

3-5 gün önce almış olduğum bu ses sistemini, size tanıtmak, artılarını eksilerini aktarmak için bu yazığı hazırladım.

Nedensiz olarak bir ses sistemi almak istedim. Oturdum bilgisayarın başına ve 4.5 saat boyunca su bile içmeden yüzlerce ses sistemi araştırdım. İnanılmaz sonuçlar çıktı karşıma. Kalite kadar fiyat da önemliydi benim için. Kriterlerime göre en bana en uygun en basslı 2 ses sistemi vardı: Logitech X-530 ve Z506. İkisi arasındaki fiyat farkı 10 TL, watt farkı ise sadece 5'ti. Görüntü ve bass kutusu dizaynı olarak Z506 çok daha iyiydi. Kafamdaki bu ikilem ile TeknoSA'ya gittim. Z5500, X-530 ve Z506 vardı ellerinde. Yine bir çukura girmiştim. Z5500 benim için çok fazlaydı. Fakat X-530 ve Z506 arasında bir seçim yapmalıydım. Sağolsun TeknoSA yetkilisi (Doğum günü benden 1 gün önceymiş, kanka olduk.) Z506'nın bass konusunda daha iyi olduğunu söyledi ve ben de ona güvenerek aldım. Eve gelir gelmez kutusunu parçalarcasına açtım ve kurdum. Ses kartını 5.1e uygun hale getirdikten sonra test zamanıydı. iTunes'e hiç bu kadar heyecanlı bir şekilde girdiğimi hatırlamıyordum. İlk müziğimi seçtim ve play'e bastım. (DEV - Bass Down Low) İnanılmaz bir bass vurgusu dolmuştu odaya. Pencerelere dokunduğumda camların titrediğini hissettim. Sesi açtım bass kutusu hareket etmeye başladı 5 kolon da o kadar kaliteli bir ses çıkarıyordu ki hayatımda duymadığım sesler duydum sanki. Bass kutusunun hava deliği masanın üzerindeki kağıtları dağıtmıştı bile. 210 TL'lik bir ses sisteminden aslabunları beklemiyordum. Film izlerken kendinizi öyle bir kaptırıyorsunuz ki. Ses efektleri kulağınıza o kadar dolgun geliyor ki. Bilgisayar başına oturup kıyamete kadar film izleyesiniz geliyor. Odanın her yerini bıraktım, evin 2 katını da yoğun bass sesleri kaplıyor. Bu kadar küçük bir sistemden beklenmeyecek bu performans paranızın gerçekten boşa gitmediğini size yüzlerce kez kanıtlıyor. Yakında yeni bilgisayar almayacak olsam Z5500 alırdım. Onun neler yapabileceğini şimdi düşünemiyorum bile. Hem ucuz bir ses sistemi istiyor hem de yüksek kalite ve bass istiyorsanız, ilk olarak Z506 ikinci olarak da X-530'u öneririm size. Fiyat önemli değil ben bilgisayar masamı zıplatmak istiyorum diyorsanız. ilk olarak Z906 ikinci olarak da Z5500 öneriyorum. Yok ben en iyisine layığım diyorsanız, Odanıza 3000 wattlık bir pioneer sistemi döşetebilirsiniz. :)

1 yorum:

  1. Bende bu ses sisteminden almayı düşünüyordum. Teşekkürler

    YanıtlaSil

 
Top  blogs

Saydırgaçlı Götürgeç

Peşimden Koştur

Aşağıya e-postanı girerek takip et butonuna bastığında bu blogta paylaşılan her yeni gönderiyi telefonundan veya gelen kutundan anında takip edebilirsin.